Blogg- nörd?!

Skulle skriva några rader i morse i väntan på att lämna lillkillen på dagis men det gick inte så bra eftersom jag inte kunde logga in. Gjorde ett nytt försök, ett till efter det och sen gav jag upp. Det värsta av allt var inte att jag inte kunna logga in utan att jag höll på att krypa ur mitt eget skinn...tror att jag upplevde lite av vad man kan kalla: Bloggabstinens! Oh my god! Det var lite jobbigt det haha.

Ska snart hämta Robin på dagis och om han är trött blir det en timmes vila för hans del och då kan jag plocka och dona lite under tiden. Det blev aldrig någon tripp hem till Charlotte igår så den tar vi idag istället och på så sätt kan barnen få leka av sig lite också.

Ska snart ha kalas för både Robin och Paul och måste komma på vad vi ska ha för någon mat att bjuda på... Så mycket som möjligt ska kunna förberedas dagen innan så att man slipper att stå med allt samma dag. Får kolla runt lite och se om man kan få lite inspiration för nu börjar det dra ihop sig. Nu ska jag ut i regnet och hämta mitt lilla hjärta! - Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0