Fredag, lördag & söndag!

Kämpade mig genom fredagen på jobb. Mådde inte hallon precis men det fick gå. När jag kom hem var jag mer död än levande. Igår åkte vi ut på landet till min moster och mina kusiner. Var där så gott som hela eftermiddagen och kvällen. Det gjorde gott att få andas in lite lant-luft! Håll i hatten nu!, idag vaknade jag av att Paul stod över mig och Robin och sa att klockan var 11.30!, så länge har Robin i sitt 4-åriga liv aldrig sovit och jag var tvungen att kolla på klockan flera gånger innan jag trodde att det var sant. I eftermiddags var jag och Paul en runda på Ikea och handlade. Gjorde ett jäkla klipp inne på fyndet idag hittade nämligen en brun klädsel till min schäslong för bara 235 pix! ( Kostar egentligen 800kr ) Gillar min nuvarande klädsel skarpt och den lär sitta på ett tag till innan det byts till den nya :)

Har nyss käkat kina mat och är mätt som ett djur nu ska jag slänga mig på soffan ett tag innan det är dags för att nanna. Passar på att gratta min kusin Zara till sin lilla pojke som kom till världen idag! En riktig liten "sumo" hehe. Grattis och lycka till! - Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0