Fy på dig mamma Emma!

När jag var på väg hem från dagis med Robin idag kom jag på att jag helt glömt bort adventskalendern igår! HUR?!?, tusan kunde vi glömma det?! Robin fick som tur var inga bestående men av det eftersom han inte fattar ett dugg av det hela ändå :) Han har fått öppna både lucka 1 och 2 i dag i stället och jag har på många olika sätt förklarat att det var en engångs grej och att man i fortsättningen bara öppnar en lucka om dagen...ojoj...undrar om han förstår det haha får väl ett jäkla sjå med det nu fram till julafton. Vi var hos Charlotte och Liam en runda innan idag. Snacka om att Robin och Liam härjade! Robin var helt svettig i håret som dom höll på. När det var dags för dem att städa blev det lite väl tyst efter ett tag..smög in i rummet och det var inte så konstigt att det var tyst!, dom hade mölerat om i rummet och kastat allt huller om buller SOM dom höll på.. sprang runt som duracell kaniner och tro mig där fanns igen on/off knapp att trycka på. Killarna var helt galna och det hjälpte inte ens att "ringa till tomten" och avboka hans besök....illa! Efter långt om länge lugnade dom sig äntligen och till sist blev det städat. Robin sover fortfarande inte, tur att han inte ska på dagis imorgon. Vi ska på 4 års kontroll på Bvc. Det blev minst sagt en fartfylld kväll idag och nu ska jag ladda mina batterier i soffan! - Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0