Go´morron!

Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton! Fattar inte vart detta året har tagit vägen.. det har verkligen gått snabbt. Min telefon mår inte bra!, den vill inte alls som jag vill. Hänger sig, hakar upp sig och har 0 sändning. Ghaaa!!! Får snart ett hysteriskt spel på den luren! Ida var inom igår kväll och lämnade min gamla laddare så nu får jag ha miniluren ett tag tills den andre är lagad. Ska snart lämna hjärtat på dagis och efter det ska jag raka vägen hem och pula lite ska rama in Robins dagiskort till att börja med. Har äntligen fått min snygga tavellist. Den ska sättas upp övanför vår säng och där ska vi ha alla dagiskorten på Robin är det tänkt. Nä, nu har jag inte tid med detta längre! - Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0