Hejsan hoppsan.

Vilade med Robin i eftermiddags. Det var riktigt gott! Har blivit mega förkyld har frossa och ont i kroppen. Nu har Robin lyckats smitta både mig och mormor. Grannen ringde som tur var och väckte mig i eftermiddags för annars hade vi säkert sovit än. Drack te och snackade lite skit med henne när vi hade vaknat. Idag blev det köttbullar, stekt potatis, grönpepparsås och lingon till middag. Fick verkligen till köttbullarna denna gången, dom blev kalasgoda! När vi satt och käkade tyckte jag att det såg konstigt ut när jag tittade ut genom fönstret och det var inte så konstigt eftersom det snöade. Det snöar fortfarande och nu hoppas Robin att det kommer mycket denna gången så att vi kan åka pulka :) Ska strax läsa godnatt saga för Robin sen ska jag slänga mig på soffan och glo på tv. Vi har frågat Robin vad han önskar sig i julklapp och i födelsedags present och har fått många omöjliga svar som ex. en giraff. I förrgår kväll skrek han på Paul och sa: - Pappa jag önskar mig en lillasyster!...så blev det tyst en stund sen kom det: - eller en katt eller en hund! Haha han är för rolig min lilla kille. Det blir ingen lillasyster, ingen hund och ingen katt för hans del, inte nu iaf. Nu tänker han så att det knakar på vad han vill ha för något, undrar vad som kommer näst :) - Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0