Helt yr i pannan!

Vet knappt vad det är för dag idag.. helt snurrig.. måste vara all julstressen som snurrat till det.. eller så är det så enkelt att man blir som man umgås med tanke på vad man jobbar med :) Ska snart till Maxi och handla lite sen ska jag röja här hemma i skåpen. Har konstanterat att jag har för mycket skit! Får inte plats med mina saker längre i skåpen. Är ledig i morgon också sen ska jag jobba mån, tis och ons. Jobbar en morgontur på nyårsafton så det blir raka vägen hem till mormor efter jobb och vila sig en stund innan vi ska käka lite gott tillsammans med henne och Robin. Mormor ska ha Robin över natten för jag och Paul ska hem till Charlotte och fira nyår där. Förra året blev det inget firande för att jag skulle jobba en mogontur på nyårsdagen så i år hoppas jag att det blir riktigt kul!
Nu ska jag lätta på röven och se till att vi kommer iväg. - Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0