Holy Macaroni!

så var det måndag igen! Har jobbat, hämtade Robin för ett tag sedan.
Känner mig fruktansvärt frustrerad över en grej... Nu har jag verkligen lyckats igen!, har en förmåga att hanma i konstiga/jobbiga situationer... Vet verkligen inte vad jag ska göra denna gången.. säga som det är... eller blunda och låtsas som ingentng?! Det sägs att det man inte vet något om har man inget ont av MEN om det hade handlat om mig hade jag ju velat veta...hmmmm! Helvete vilken soppa detta är! Ska hem till Charlotte en runda lite senare och hämta min kamera, förövrigt händer det inte så mycket mer idag. Nu ska jag fortsätta  brottas med mitt samvete, sätta igång en maskin tvätt, snygga till köket och sedan laga middag. / E

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nu blev jag nyfiken...

2008-12-02 @ 11:32:21
Postat av: Maggan

Vad har du nu hittat på :)?

2008-12-02 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0