Idiot!

Go´morron på er! La mig strax efter 23 igår och vaknade klockan 02.10 av att någon jävla idiot ringde mig på mobilen! Grrr! När jag sedan försökte somna om var det kört! Blev pigg som en mört. Låg där i sängen och filofiserade länge och väl innan jag till slut somnade om igen. Helvete! Ska snart lämna Robin på dagis sen ska jag hem och tvätta lite och snygga till det här hemma. I kväll ska vi ut och handla till kalaset / festen. Igår var det cikrus här hemma, Robin skulle klippas men ville göra allt annat än det och efter många om och men kom dom till slut iväg och fick det gjort precis innan dom hann stänga salongen. Nu när det är gjort är han stolt över sitt hår och sina stripes :) Tillbaka till idag och nuläget: Nu är det dags att klä Robin och vandra iväg till dagis. - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0