Jaha, så var det med det!

Blir inget handlande för min del idag..ska jobba kväll. Nu sitter jag här och sitter! Söndag idag. Älskar söndagar! Jobba eller ej.. söndagar är goa.
Änsålänge är jag inte inbokad någonting i veckan som kommer på jobb men mycket kan hända. Något som är säkert är att jag inte kan jobba helgen iaf. På torsdag ska vi handla allt till kalaset och festen. På fredag får vi nyckeln till lokalen så att vi kan pynta, duka och lite så. På kvällen ska all mat göras/ förberedas. På lördag smäller det! Först kalas för männen i mitt liv och sedan är det dags för Pauls 30års fest :) På söndag kommer det tråkiga - STÄDA lokalen. Såg inte grannt ut sist vill jag lova... Den dagen - den sorgen! Nu ska plocka undan lite här hemma innan jag ska iväg. - Ha en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0