Kände ingenting

av jordskalvet i morse... Paul däremot trodde det var någon på inglasningen för det "skakade" och klingade. Jag  var halvt vaken men inte tillräckligt vaken! FAN!!  Tisdag idag och 8 dagar kvar till julafton. Idag händer det inte så mycket. Ska hem till Ida en sväng i eftermiddag bara. Blev lite smått panikartat här hemma innan vi kom iväg till dagis idag. Upptäckte en "prick" på Robin under näsan..  eftersom det nyss har gått svinkoppor på dagis och jag inte har en blekaste aning om hur dem ser ut så knallade vi iväg till dagis och kallade ut personalen så att dom kunde ta en titt på den. Dom konstaterade att det inte var någon svinkoppa och glad blev jag. ( Lättad ) Jag hatar prickar! Nog om prickar... vi har bestämt oss för att det får bli smörgåstårta på släktkalaset. Kanon eftersom allt kan göras dagen innan. Får sticka bort till mormor och lämna dom i hennes kyl när dom är färdiga eftersom vår egna kyl kommer att vara proppfull av mat som ska käkas på Pauls 30års fest. Som om det inte var nog har Robin "beställt" en monster tårta som jag ska fixa ihop. Den ska också förvaras någonstans... jaja det löser sig! Syrran är iväg på en "grej" idag - Lycka till! Nu ska jag klura ut hur monstret till tårta ska se ut och pilla lite här hemma. - Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0