När en dörr stängs, öppnas en annan...

Då var 2008 snart över! I år har det hänt mycket, både bra och mindre bra saker... i morgon ska detta året iaf få ett bra slut :) Det jag hoppas och önskar mest av allt är att 2009 ska bli bättre än vad 2008 har varit på jobb-fronten. Är så jäkla trött på att hålla på så här. Jag vill också ha ett schema!, kunna planera mina dagar och ha semester som alla andra när det är sommar. Nej, en annan "längtar" till sommaren för att man ska få jobba mer än vad man brukar göra, att kunna planera sina lediga dagar och faktiskt kunna njuta av dem, slippa ha koll på telen i hopp på att man ska bli inringd osv. Nog om detta man blir ju för fan deprimerad! Ska jobba en morgontur i morgon och efter det ska jag hem till mormor och vila ett tag så att jag orkar med kvällens bravader. Ska käka lite gott tillsammans med Robin och mormor innan vi beger oss vidare därifrån hem till oss för att göra oss iordning.. sen ska det drickas en go drink med grannen innan vi sticker hemifrån till Charlotte. (Denna gången ska du få grädde också Maggan)  Just like it supposed to be :) Mitt lilla hjärta slocknade på soffan strax innan 18 och det säger en hel del. Min lilla älskling är fortfarande jätte förkyld och mår inte alls som han ska :( Nu ska jag ta en dusch sen ska jag kolla på en film och bara ta det lugnt! Lär nog inte hinna skriva imorgon så: Gott nytt år på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0