Pannekagor

det har vi smaskat i oss jag, Robin, Ida och Armani. Gott var det! Såg nyss förra inlägget, hade visst lite bråttom med fingrarna eftersom där var ett och annat stavfel...haha. Ska lägga hjärtat nu sen ska jag krypa ner i soffan och glo på en film innan det är dags för Prison Break. Gillar inte den serien längre...den har spårat ut helt enligt min mening. Snudden på löjligt nu tycker jag. Paul gillar serien fortfarande så det finns inte mycket att be för :) Nu kom mannen i mitt liv hem så nu får det vara nog. - Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: MiA

MMmmm de var längesedan man åt de, blir nog till att göra en dag...

Ha en härlig kväll u all...



kramix mia

2008-12-02 @ 17:46:53
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0