Thank god it's friday

Fredag igen då! Veckorna går verkligen undan nu. Var barnledig inatt så att jag kunde sova lite längre än vad jag brukar. Har sovit sjukt oroligt inatt, har krigat som bara den - hela natten. Vaknat många gånger och snytit mig sen har jag somnat om igen och fortsatt drömma om det jäkla kriget. Känner mig helt jäkla lealös...det tar på en att kriga vill jag lova :0) Röjde som attans i Robins rum igår och fick ihop en hel sopsäck med skit och en annan med saker som ska ge borts. Börjar jobba om en timme drygt och det ska bli skönt och få vara igång lite eftersom det känns mycket bättre då. Det bästa är att jag bara går till nio idag och slipper rapporten, det är inte ofta det händer! Nu ska jag rymma upp lite här hemma innan jag ska iväg. - Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0