Tjingeling!

Vill först och främst tacka alla vänner och släktingar för i lördags - Tack för att ni var där och firade männen i mitt liv.

Morgonen startade dock inte så lyckad, lillkillen vaknade 5 på morgonen med hög feber och halsont. Fick Ipren och somnade till en film. När vi vaknade vi 9 tiden fick vi ringa runt till släkten och berätta att han inte var bra men att vi tänkte ha klaset ändå och att det var upp till var och en att bestämma om dem ville komma eller ej. Som tur var kom varenda kotte ändå och Robin tog sig genom kalaset och somnade hos mormor som en gris redan 17.30.
Vi hann bara precis pusta ut och hämta andan sen var det dags för 30års festen! Den blev verkligen minnesvärd och skojsig! Det blev en lyckad hejdundrandes fest!  ( Kommer lite bilder från festen ikväll. )
Igår var det dags för det tråkiga.. städa lokalen...
När vi öppnade dörren till lokalen stank det.. jäst. Fy fan! och SOM det såg ut...
3 ½ timme senare var det rent och snyggt igen. Aldrig mer säger jag bara :)
Idag kommer Paul att ha att göra, bygga bilbanor och leka som tusan med Robin och alla presenterna han fick :)
Nu är det dags för mig att cykla till jobb! -  Ha det.

Kommentarer
Postat av: linda

hahah låter mju nästan som min fest dagen efter haha de gick inte att gå på golvet <:P

2008-12-22 @ 20:57:47
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0