Usch.

Dunderförkyld är rätta ordet för vad jag är. Vaknade med (ni som är äckelmagade bör inte läsa detta!) intorkat snor i hela donken. Fy fan vad äckligt det är!! Förstår fortfarande inte var fan allt snor kommer ifrån, snyter mig, snyter mig och snyter mig...det tar aldrig slut! Än så länge har jag inte haft feber och jag hoppas att jag inte får det heller ska nämligen jobba ett kvällspass imorgon och som jag mår nu fixar jag det men inte med feber. Har nyss lämnat Robin på dagis dom skulle ner till konserthuset och träffa Bolibompa gänget idag. Jag ska röja i Robins rum och kasta en massa nu när han inte är hemma, vågar knappt tänka på alla nya grejer han kommer att få på julafton och sin födelsedag. Tycker att jag inte gör annat än att rensar ut på den killens rum men det hinner knappt märkas eftersom vi har vissa i släkten som är glada för att handla grejer till han stup i kvarten. Har bestämt mig ang. julgranen det får bli plastgran. Orkar inte med barren. Dessutom har vi faktiskt en jättefin plastgran som nästan ser äkta ut, så får det bli. Nä nu ska röjas, sorteras och kastas! - Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0