Älskade söndag

så har det glidit till söndag igen och veckans sista dag. Vi partade ju igår och det var skojsigt. Var hemma hos Charlotte och förfesta och efter det blev det utgång! Träffade en massa roligt folk men just en "man" satt sina spår i mitt minne för alltid. Kommer inte ihåg vad han hette men det var en lagom rolig kille från Olympia som gjorde min dag komplett! Haha! Sicket folk det finns alltså! Herre min get! *Poff* sa det bara så dök han och hans polare upp som från ingenstans och hade inga som helst planer på att försvinna .... ojoj! Tack och lov för att natten tog slut och det var dags att åka hem till sin borg.

Idag har vi bara tagit det lugnt och inte gjort ett jota!
Käkade pizza innan ikväll och har nyss badat Robin och nu ska jag hoppa ner i soffan och läsa lite och gosa med Robin innan det är dags för honom att lägga sig. - Ha en trevlig första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0