ÄNTLIGEN

damp dagiskorten ner i brevinkastet idag :) Tjuvkikade på korten i morse på dagis men nu har vi äntligen fått hem dem. Har varit på Ikea med Ida. Skulle ju byta mitt överkast till rätt storlek men Helsingborgs Ikea har inte alla saker och en av sakerna dom inte har råkade vara mitt överkast. Får nöja mig med ett annat vitt som knappt var hälften så snyggt som det jag skulle byta till...men men, vitt är det iaf. Får åka ner till Malmö vid ett senare tillfälle så att jag kan köpa det jag egentligen vill ha. RETLIGT. Jaja, nu tänker jag inte "hänga läpp" för det längre..inte idag iaf :) Har precis käkat middag och ska strax tappa upp ett bad till mig och Robin, efter det ska lillkillen läggas och hjärtat och jag ska kolla på Saw V som jag verkligen har längtat efter att få se. Skulle sett den igår men Paul var trött och gick och la sig och förbannad blev jag (då en viss Emma inte vågade se den ensam) haha.
- Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag ljuger aldrig i min blogg :D det jag skrev, det stämde att vi skulle göra ;P men det blev att vi skulle ses imorgon istället ;P haha

2008-11-14 @ 15:35:07
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0