Donat hela dagen!

Vaknade klockan 9 i morse av att Robin tyckte att vi skulle kolla på Toon Disney. Gott med lite sovmorgon för en gångs skull! Efter ett avsnitt av Luftens hjältar satt vi igång med att baka lussekatter. Blev så jäkla sugen på det när Ida snackade om det igår så jag var bara tvungen att baka. Goda och STORA blev dem :0) Sen lagade jag köttgryta och bjöd hit mormor på middag så hon har nyss gått hem. Behöver klippa min lugg men jag orkar inte ta mig ner till min frissa så jag tänkte att jag skulle be Ida om hjälp med det för hon skulle antagligen komma förbi lite senare idag. Imorron ska mormor ha Robin över natten för att vi ska hem till Charlotte och parta och det ska bli kul. Vi ska till Ullared någon gång nästa vecka och handla julklappar så att man har den biten klar. Vi är alltid ute i sista sekunden så det ska bli skönt att slippa ha det hängandes över en i år. Är bara inbokad en dag nästa vecka på jobb...det är hemskt att säga det men man går ständigt och hoppas på att den ordinarie personalen blir sjuk så att man kan få lite dagar att jobba. Sorry! Nä, nu ska jag rymma upp i köket sen ska jag slänga mig i soffan och gosa med Robin.
Puss och kram - ät en banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0