.

Hejsan svejsan!
Trodde jag skulle frysa ihjäl imorse när vi gick till dagis.. är nog inte helt "återställd" efter lördagens "bravader".
I lördags var vi på fest hos Charlotte och det var skoj, sen gick vi vidare hem till Micke och där var det också kul. Kom inte hem förren 6 på morgonen och det satt sina spår....är aldrig bakis men igår var det inte kul...om man säger så...fan vad jag mådde dåligt. Första gången Paul mått bättre än mig dagen efter. Drack kaffe med min trevliga granne i förmiddags och snackade skit ( vi gör ingenting annat ) haha nä skämt och sido...skönt att man har någon att dricka kaffe med om dagarna när man inte jobbar. Så jäkla drygt att gå hemma och vänta på att någon ska bli sjuk så att man kan få jobba, står snart inte ut längre. Står mig upp i halsen! Har fixat lite i trädgården, klippte gräsmattan för sista gången i år och krattat upp alla löven som låg utsridda över hela trädgården. Nu ser det bättre ut får jag lov att säga. Köpte en ny ganska så stor växt sist jag var på Ikea, udda som tusan men riktigt cool. Den har äntligen blivit planterad i sin rätta kruka och står där grannt i vardagsrummet nu. Ska strax sticka och hämta lillkillen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. - Ha det så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0