Go´kväll

Det har nyss intagits spagetti och köttfärssås. Robin fick välja vad vi skulle ha till middag idag. Lycklig var han när han rullade sina "getti" på gaffeln :) Det slog mig igår att det är julskyltning på Råå på söndag. Eftersom vi inte har en enda sak inplanerad i helgen tänker jag faktiskt putsa färdigt dom dära fönsterna och hänga upp julgardinerna. Om känslan är "rätt" kan det hända att el-ljusstakarna också åker fram haha. Det ska bli mysigt med julen. Blev sååå sugen på glögg när jag var och handlade i eftermiddags så att jag köpte hem det och tänkte att vi skulle krypa upp i soffan och mysa lite sen med glögg och pepparkakor.
 Nu har jag annat att dona med! - Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0