Go´morron

Ska snart lämna lillkillen på dagis sen ska jag raka vägen hem och titta på OTH för det har jag glömt bort alldeles! Onsdag idag då..händer ingenting utöver det vanliga man sysslar med om dagarna. Väntar fortfarande på dagiskorten, undrar när dom tänker komma! Tänkte passa på att dammsuga och tvätta golven idag innan jag ska hämta Robin på dagis och om det inte regnar i morgon ska jag ge mig på fönsterna och chocka dem med en fönsterputs. Snart dags att hänga upp julgardinerna och pynta i lägenheten...herregud det är ju snart jul. Det går verkligen undan. Vi ska fira julen hemma hos oss i år igen. Jag hade en jäkla tur och fick en morgontur på julafton i år. Fan vad gott! Ska jobba morgon juldagen också och likaså nyårsafton. Vägrade att jobba nyårsdagen eftersom jag gjorde det förra året och nu ska vi bara bestämma oss om vad vi ska hitta på på nyår. Vad ska ni hitta på då förresten? Nä, nu ska vi strax bege oss till dagis - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0