Hallojsan!

Har varit lite dålig på att uppdatera...men det finns en orsak till det: Är heeeelt uppslukad av en jäkla bokserie som morsan lurade på mig. Jäklar vad jag läser...sträckläser...Läser egentligen bara verklighetsbaserade böcker men denna kvinnan kan verkligen skriva, helt sjukt! Blir en hel del läsning framöver eftersom det finns hela 40...? delar. Har Robin hemma från dagis eftersom han är dunderförkyld. Ska snart ta min bok och lägga mig på soffan ett tag och hålla Robin sällskap framför tv:n. Så har det hunnit bli torsdag. Veckorna "springer" fram och snart är det jul! Vi ska till Ullared på måndag och handla julklappar. Ska bli så himla skönt att få det gjort i god tid så att man slipper att tänka mer på det. Nu kallar boken på mig så nu får det vara nog med detta :0) - Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0