Lördag, söndag & måndag

I lördags var vi på Halloween/ 25års fest hos Ida. Hjärtat mitt var hulken och jag var pirat :) kommer kanske lite bilder sen. Ida blev glad för presenten iaf och det var ju skönt! Det blev en jätte trevlig kväll som man sent kommer att glömma. Igår gjorde vi inte så mycket var hemma hos morsan och fixade med lite nya filmer, käkade thaimat och slappade. Sen kom Ida förbi med sin hund för Sivan (mammas hund) löper och det är bestämt sen innan att Armani och hon ska paras så nu skulle det göras att försök och bra gick det, 5 minuter efter att Ida kom satt hundarna fast och "gjorde bebisar". Robin satt som ett ljus och studerade parningen. Sicket jobb...det är ju inte så att dom ska få till det bara!, utan det är en massa jox också. Doggisarna ska träffas nu några dagar i rad och förhoppningsvis få till det fler gånger så att det blir valpar. Vi kom hem ganska sent så Robin fick en duschning sen var det tid för bingen för honoms del. Vi glodde på en film sen trillade vi in i sängen vi osså. I morse somnade jag om flera gånger och Robin sov som en liten björn så vi tog en ledig dag från dagis idag. Nu sitter jag och väntar på att Madde ska höra av sig så man vet om dem får komma hem idag eller ej från sjukhuset med sin lilla kille. Kommer dem hem idag ska vi gå dit bort och lämna paket och gosa med lillkillen. För övrigt händer det inte så mycket mer idag, inte vad jag vet nu iaf. Nu är et hög tid att käka lite frulle! - Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0