Måndag, tisdag & onsdag

I måndags var vi och handlade på Gekås i Ullared. Jag, mormor, Paul och Ingela. Sicken dag säger jag bara! Roligast var det på vägen hem.. eller vad säger du SNÄCKAN?! haha! Det bev en heldag och satt sprätt på 6000 men inte på något speciellt kul egentligen. Handlad några julklappar till min yngsta syster och några till Robin men mer i julklappsväg blidde det inte. Får se, det kanske blir en tur dit till innan jul.

Igår var jag hemma med Robin, han är fortfarande super förkyld. Ska jobba tre dagar i rad nu och mormor är snäll och har honom då. Var på "möte" ( ang. "mat-staffet" ) på dagis om man nu vill kalla det för möte...rektorerna snackade 10 minuter och personalen lika länge sen sa rektorn: - Så nu är det slut, nu får ni gå hem! Det var meningen att detta skulle vara ett möte för alla föräldrarna så att alla fick reda på hur situationen hade uppstått och vad som hade hänt och sedan skulle vi ha diskuterat runt det..men NEJ!, så blev det inte. Vi tog oss friheten att snacka om det hela efter mötet istället ute i kylan! Herre min get säger jag bara....

Ska strax knalla iväg till jobb, fryser bara jag tittar ut...temperaturen visar hela 3,3 grader. Usch! Vi ska ut en runda på väla ikväll för att handla nya termobyxor, jacka och skor till lillkillen och efter det ska vi in på Ikea och ha lite nödvändiga saker och lite "måste ha" grejor :) - Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0