Sex

ringde väckarklockan men jag kom inte upp förens vid 07.10, var så jäkla trött i morse. Hade till råga glömt att ställa i mjölken igår så det fanns ingen mjölk till kaffet! Gick och lämnade Robin på dagis och dem hade fått sina fotografier på barnen så jag fick ta ett tjuvkik på Robins bilder och dem var riktigt fina i år. Jag gick så fort på vägen hem att jag nästan sprang och glömde nästan att runda hörnet in till min gård, in till grannen och fick lite mjölk till kaffet, tack Maggan! Mmmm kaffe!! Idag händer det inte något speciellt ska antagligen ut på Ikea en runda med Ida så att jag kan byta mitt sängtäcke till rätt storlek. Har friat till mormor så att hon ska ha Robin medans vi sticker ut dit. Vet inte vad jag ska hitta på nu ...däremot vet jag vad jag borde göra: Putsa fönsterna! Åhhh. - Ta dig i kragen och pallra dig ut människa och putsa dina fönster så att det blir gjort någon gång! For fuck sake! Så ungefär säger "rösten" i mitt hué :)
Tack och hej - ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0