Sleten...

så känner jag mig just nu. Kom till jobb igår och det hade hänt något trist, sån't som inte får hända! Så sinnessjukt säger jag bara. Det enda som får en att må bättre i denna situationen är att man vet att man har ryggen fri. Nog om det nu...idag är det fredag. Vi ska antagligen traska hem till Robins bästa dagiskompis Oscar i eftermiddag så att barnen får leka lite och vi mammor kan sitta och snacka lite. Ska bli kul att se dem leka i hemmiljö. Dagisfotona har fortfarande inte kommit och jag är så jäkla nällad över hur dem blev! Jag vill ha dem :) Ska jobba morgon i morgon och det är skönt med tanke på att det är helg. Kjelle fyllde år igår så vi ska på kalas hos dem i morgon. Det kommer att bli en lugn och skön helg och det ser jag fram emot. Nu ska jag rymma upp här hemma och sätta igång en maskin tvätt. - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0