Torsdag, snart helg igen!

Har nyss lämnat lillkillen eller rättar sagt PIRATEN på dagis. Dom har fest på dagis idag med maskerad, disco, godis och en massa bus. Det är första morgonen på länge här hemma utan bråk och gnat från Robins sida...det är en liten envis son vi har och vill gärna ha allt på "sitt" sätt men idag gick allt smidigt som attans.
Tänkte att jag skulle laga lite köttfärssås och chili con carne nu på förmiddagen innan jag ska hämta hjärtat på dagis för sen efter det blir det raka vägen hem till mormor som ska ha Robin till Paul slutar eftersom jag ska jobba kväll idag. Hoppas att dem har lagt det nya schemat på jobb så att man kan få reda på hur man ska jobba mellan jul och nyår. Har fortfarande inte putsat mina fönster...funderar starkt på att muta en viss mamma med lite pengar så att jag slipper det...HATAR verkligen att putsa fönster! I morgon ska jag och Robin på "lekträff" hos Oscar och hans mamma. ( Robins bästa kompis från dagis) Vi började prata om att vi skulle ses någon dag när vi båda var lediga och det var typ för ett år sedan men sen är det ingen av oss som har tagit tag i det...fy vad kass man är. Telefonnummret till dem har hängt där grannt på kylen och varenda dag har man sett lappen...usch ...riktigt dåligt... MEN i morgon äntligen ska barnen få leka på hemmaplan och dem är verkligen uppspelta över detta :) Nu får vi hoppas att dem inte ringer in mig så att jag ska jobba..tyvärr brukar det aldrig slå fel, så fort man har något inbokat så blir man inringd. Men men.. what to do?! Nä, nu kallar spisen...EMMMMMMA!......EMMMMMMA! - Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0