Det snurrar på

och det har blivit måndag igen, en ny vecka har börjat. Ska snart lämna hjärtat på dagis sen ska jag rya undan och snygga till det här hemma. Paul har åkt till Husqvarna idag men förhoppningsvis kommer han hem ikväll. Det hände precis en rolig grej som jag var snabb att fotografera....bilderna kommer lite senare haha!

Uppdaterar lite med bilderna :)

Har skaffat katt ..


Packade upp varorna från Ikea igår kväll när Robin hade somnat och la katten på soffan...
I morse satt sig Robin i soffan så vanligt, fick en macka och tittade på tv. Helt plötsligt började han skrika: - MAMMA....MAAAAAMMA!, JAG ÄR RÄDD!!! Jag blev livrädd när han satt igång så jag sprang in i vardagsrummet för att se vad det var som hade hänt..då satt han och tittade på katten och frågade vad det var för något samtidigt som han grät...



När jag hade fått förklarat att det var en katt ..en "gosekatt" vågade han först röra den...ett tag senare var dem bästa vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0