Grattis till pojken Madde & Petr!

Så äntligen föddes deras lilla skatt, det blev en pojke. Inga flicke kläder att handla för min del då alltså :) Det blir mer pojkkläder istället men det går lika bra haha. Plutten föddes runt 7 i morse och när Madde ringde hade dem inte hunnit varken mäta eller väga honom. Jag ska jobba kväll idag så jag lämnar Robin på dagis vid 11 tiden. Har precis käkat lite frulle och nu sitter lillkillen i soffan och tittar på Tarzan. Får åka ner till stan i morgon och handla lite bebbekläder till det nya underverket och sen åka vidare till sjukhuset för att se, känna och "klämma" på honom:)

På lördag ska vi till Ida på Halloween fest och fira hennes 25års dag. Måste ut och handla utstyrslar och förhoppningsvis hinner vi det i morgon kväll.
Nu ska jag ta hand om min tvätt, högen bara växer och växer. - Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mimi

IIIIH! ska du också på halloween fest? detta ska bli min allra första :D haha så sjukt roligt:) hoppas ni får skoj på er också :D

2008-10-30 @ 12:11:24
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0