Hejsan hej!

Har sprungit på stan med syrran idag. Handlade bebbe kläder, en väska, ett linne, leggings, skärp, böcker till mig och böcker till lillkillen. Käkade pizza och mös med Robin tidigare ikväll och har nyss sett The Mist. Hatade verkligen den filmen från början till slut....och sicket slut det var på eländet - herregud! Skulle kolla på den andra filmen Paul hyrde men det gick inte så bar eftersom killarna i affären hade glömt plombera den eller vad det nu heter...GRRRRR!  Eftersom Paul har druckit öl fick jag ringa Ida och fria till henne så nu sitter jag och väntar på att hon ska komma och hämta mig - tack så mycket gumman! Fan vad retligt!!! Men snart nog sitter jag i soffan igen och kollar på film :) - Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0