Lördag och söndag

I lördags fick jag äntligen träffa Jenny . Var hos dem och fikade och kollade bebben och det nya huset. Det ska dock inte få gå ett helt år nästan nu innan vi träffas igen :) Var meningen att jag skulle hem till Sandra på tjejkväll men så blev det inte. Istället hamnade jag och Paul i Påarp för att fira Krilles födelsedag och sen blev det utgång! Skojsigt värre blev det och jag träffade en och annan gammal vän jag inte hade sett på flera år! Riktigt kul. Idag har vi inte gjort ett smack förutom att vi gjorde hemmagjord pizza. Vi har legat utslagna alla tre i soffan och glott på film och gosat. Paul har kört iväg för att hämta syrran min på flygplatsen i Malmö, den jävla grisen har varit i Teneriffa nu en vecka medan vi andra har "regnat bort". Fuskigt värre. Jag vill också ha sol och värme! Måndag och ny vecka imorgon. Ska ha Robin hemma alla dagar jag inte jobbar nu denna veckan i och med att det är höstlov. Hoppas att dagisfotona kommer snart det ska bli kul att se hur dem blev :) Nä nu ska jag glo lite till på tv:n sen får det vara bra för idag - Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0