Måndag igen

Så var helgen över och en ny vecka har börjat! Låg på soffan och gosa med Robin hela förmiddagen. Madde kom förbi och tog en kopp kaffe med mig och snacka lite skit, sen var vi på maxi en snabb runda så att jag kunde handla lite. Grannen hade Robin medans jag handlade och sen fikade vi lite mer....massa fikande idag :) helt plötsligt bankade det på dörren och då kom en styck liten Ida och hennes lilla man - Armani. Har med andra ord inte gjort så mycket mer än att fikat och gosat med lillkillen idag. Håller på att laga middag... idag blir det potatisgratäng, kycklingfilé och sallad! Pratade med min handläggare på arbetsförmedlingen idag och glad blev jag när jag fick reda på att jag ska få behålla honom som handläggare. Har ju haft några stycken på kort tid nu. Tack och lov ska jag inte behöva få någon ny än på ett tag! Nä, nu ska fortsätta med middagen! - Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Mimi

en kille, som jag tycker om jätte mycket :D

2008-10-27 @ 16:09:59
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0