Slut i huet...

har sprängande huvudvärk som inte vill ge med sig - AJ! Robin lekte av sig tillsammans med Liam i eftermiddags. Har tvättat och hängt upp en massa tvätt och vi har nyss käkat middag, ja jag vet...snacka om sen middag :) Ska jobba i morgon. Dom ringde nu i kväll och behövde folk tills imorgon bitti. I morgon kväll måste vi handla och förbereda maten inför min 25-års fest, tippar på att jag får lokal nyckeln någon gång på förmiddagen på fredag och då kan jag börja göra iordning där och dra dit sakerna som som vi behöver ha där....usch vad jobbigt allt blev helt plötsligt! Nä, nu tycker jag att det luktar tv mys med mina ögonstenar. Ska kolla litta på tv sen ska jag börja på mitt  lamp - projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0