STRESS!

Fy vad jag hatar att stressa! Hade släktkalas här hemma idag och med kalas kommer en massa stress. Allt ska bli klart i tid och så mycket som möjligt ska förberedas så att det blir lättare för en själv. Paul kom inte hem med kyllingarna förens klockan var 13.00 och våra släktingar skulle komma vid 13.30. Styckade upp kycklingarna i 110 och det är ett under att jag har alla fingrarna kvar på händerna :) När jag stod där i "stresstornadon" slog det mig att folk faktiskt har en förmåga att komma innan dom egentligen ska vara hos en....mormor var den ende som kom tidigare men det var bara skönt med tanke på att Robin har gått runder heeeeeeeela dagen och sjungit: var bor du lilla råtta - i en hatt...vad gör du klockan åtta - jagar katt! Tyvärr kan han bara dem två första raderna och jag ljuger inte när jag säger att jag hört dem raderna 500 gånger idag :0) Som tur var var nästan all släkt en halvtimme sena och det var jag SUPER glad över!
Jag fick pengar, presentkort och en tavla jag hade önskat mig :)

Tack så mycket gott folk!
Kalaset blev lyckat och trevligt och på något vänster fick vi plats allesammans :)
Robin somnade för en halvtimme sedan och sussar gott, nu ska jag kolla om det kommer något bra på tv ikväll och mysa litta med hjärtat.
- Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0