Sicket jäkla sätt!

Åkte ner till "träffen" på arbetsförmedlingen och det företaget som lät mest intressant hade ringt återbud och var alltså INTE där! Dom skulle visst komma en annan dag istället denna månaden så då får man ta sitt cv och åka ner då igen!
Passade på att gå in om hemtex när jag ändå var i stan och det gjorde jag alldeles rätt i för att jag hittade snygga prydnadskuddar och fransgardiner som jag var tvungen att köpa till vårt sovrum.  Jag börjar känna mig som en "kuddbög" nu och det är inte hälsosamt...det kostar en massa också :) Men för fan, alla har vi väl våra laster...mina är bland annat gardiner, sängkläder och kuddar av olika slag.

Käkade tårta med lillhjärtat, momor, moster och grannen innan och det var trevligt. Ska fira med släkten på lördag men man MÅSTE ju ha tårta på sin födelsedag! Nu ska jag fixa ihop lite middag sen ska vi lämna Robin hos mormor så att vi kan handla i lugn och ro inför lördag. - Ha en fortsatt trevig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0