Sicket tradigt väder!

Go´morron! Har nyss vaknat...Robin sussar fortfarande gott, kors i taket. Jobbade igår och när jag slutade hämta jag Robin och sen var det full rulle här hemma. Mamsen, mormor, Tessan och hennes ungar komoch fikade hos oss. Käkade hembakta bullar, drack kaffe och snackade en massa skit. Så var det fredag igen! Idag ska vi nog inte hitta på så mycket, ser ut att bli en mysdag med tanke på vädret. Imorgon är det tänkt att vi ska åka hem till Jenny och hennes barn. Äntligen ska man få känna och " klämma " på hennes lilla pojk =) Måste ut en runda först på väla så att vi kan köpa något fint till den lille krabaten. Ska bli kul att träffa Jenny har inte träffat henne på snart ett år. Herre du milde vad jag saknar den tjejen! Efter att vi har varit hos Jenny ska vi hem till mormor och lämna lillhjärtat för vi ska nämligen vara barnlediga. Vet inte riktigt vad Paul ska hitta på men det lutar åt att jag ska på tjejkväll hos Sandra...vi får väl se vad som händer! Ska försöka få fatt i min handläggare på arbetsförmedligen nu och snacka lite med honom och gud nåde honom om han skickar vidare mig till någon annan, nu får det vara nog! - Ha en bra dag i regnrusket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0