Laga mat, städa & våldgästa morsan.

Sitter här och tråkar..har varit i affären och handlat det som fattades till middagen, idag blir det köttgryta till middag! Ska hem till morsan en stund när jag har hämtat lillkillen på dagis så att vi har något att göra några timmar i eftermiddag. Skulle klippa till Robins hår i förregår men då hände det en liten "olycka" så nu är han rakad igen!, har lovat honom att han ska få ha hur "högt" (långt) hår han vill när det nu växer ut igen...stackaren var så stolt nu över sitt hår va fan skulle jag på det att göra?!? Men men..gjort är gjort. Det är dags för dagis-fotografering på torsdag och på kvällen är det föräldrarmöte vilket ska bli intressant eftersom det har ändrats en hel del på saker och ting där nu under hösten. Längtar tills på lördag!, då ska vi till Ikea i Malmö så att jag kan köpa mina andra tavlor och lite annat smått och gott. Nä, nu ska jag ta tag i städningen!
- Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0