Äntligen!

Idag ska jag ha min 25års fest :0) Håller på att fixa med maten nu och det var väl självklart att jag skulle skålla min tumme på kuppen! Fuck vad ont det gör. Lokal "tanten" skulle höra av sig runt 13-tiden så jag hörde med grannen om hon skulle kunna ha Robin när jag sticker dit och hämtar nyckeln, javisst kunde hon det! Bra med snälla grannar och ännu bättre är det när Robin avgudar dem! Ska koka den sista pastan nu sen ska jag hoppa in i duschen och etfer det har jag en massa strimlande och hackande framför mig som väntar!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hoppas ni får en rolig kväll, ses vi ute kanske? =)

2008-10-10 @ 17:26:20
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Maggan

Önskar dig en riktigt trevlig fest men bli nu inte för rund under fötterna.

2008-10-10 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0