igår

Var ju på väla med grannen och meningen var att jag skulle handla lite kläder till mig men hittade ingenting! Däremot hittade jag något annat som jag är väldigt bra på att handla nämligen GARDINER! Skitsnygga trådpaneler som är trefärgade och går i bruna nyanser...kommer att bli läckra i vardagsrummet! Av någon konstig anledning styr stegen alltid till barnavdelningarna i dem olika affärerna och likså gjorde det idag...köpte en ny spiderman tröja till Robin, spidermanvantar, en mössa och en ny skjorta eftersom det snart är dags för dagis fotograferingen. Ska jobba i dag och det ska bli skönt, har bara jobbat en dag änsålänge denna månaden. Förhoppningsvis får jag fler dagar att jobba innan jag går hem från jobb idag. Min nya handledare ( för femte gången) från arbetsförmedlingen ringde mig igår för att jag skulle hört av mig förra veckan trodde han..men så var inte fallet för jag skulle vänta tills han hörde av sig ( iaf enligt den förre handledaren jag hade i typ 10 minuter )...hur som helst skulle jag få en NY handledare igen eftersom jag nyss fyllt 25 och inte längre tillhör "ungdomsgruppen". Denna handledaren blir alltså den sjätte på ett års tid....konstigt system dem har...men men...och inget vettigt hade han att säga heller...SOM VANLIGT. Han skulle skicka hem en handlingsplan och sen ska jag höra av mig med jämna mellanrum och uppdatera dem om vad som händer och sker på jobbfronten...TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR HJÄLPEN arbetsförmedlingen...vet inte hur jag skulle klara mg utan er...HAHAHA. Nä, nu ska jag strax sticka till jobb - Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0