När jag kom

hem idag från jobb hade jag fått min handlingsplan från arbetsförmedlingen och för en kort stund var jag jätte glad eftersom jag ska få tillbaka min första handläggare som jag fick när jag skrev in mig förra året men snart slog det mig att jag kanske inte skulle vara så jäkla glad över att det var han jag hade fått eftersom människorna på det stället har en förmåga att "slänga" runder på en - till allt och alla! Jag skulle visst höra av mig om två veckor och denna gången hoppas jag verkligen att jag ska få behålla honom en längre tid då han faktiskt är väldigt vettig. Hjärtat kom hem i skaplig tid idag och flög på vår grind direkt så nu är den helt färdig! Hela staketbygget är klart och till sommaren kan man äntligen njuta av den sidan också. Nu börjar Äntligen hemma...hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0