onsdag

Va hos tandläkaren i morse med Robin och det gick jätte bra!, duktig var han också. Har inte gjort ett skvatt idag bara tagit det lungt, skönt har det varit. Ska iväg och jobba snart. Imorgon ska jag och Tanja på rekryteringsmöte på ams...jippi! vad roligt....ELLER HUR! Nä, det är inte roligt för fem öre men jag måste dit....om det nu inte skulle vara så att dem ringer in mig för då blir det inget möte inte. (man kan ju alltid hoppas) Behöver verkligen rensa bland Robins saker på hans rum... med grejer där är!, var inte längesedan jag rensade sist...men men..får kanske ta tag i det i morgon. Nu ska jag städa upp lite här och sen är det jobbedags!

Grattis moster på din dag idag!
Imorgon är det MIN dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0