Yesterday, today, tomorrow

Var hemma hos morsan igår, fikade och snackade litta skit...känns som om det var evigheter sedan man var där sist. Sporrade mamma till att fixa sig en blogg och numera är hon också en i "gänget" :0) Förövrigt hände det inte så mycket mer igår, käkade middag när Paul kom hem, drack lite kaffe med grannen på kvällen sen var det tv-tittande för resten av slanten.

Så har det blivit onsdag igen..veckorna bara flyger iväg! Planeraren från jobb ringde igår och jag fick två dagar av henne att jobba. Ska jobba kväll idag så jag ska lämna Robin på dagis vid 11 tiden eftersom mormor är sjuk och mamsen har sprickor i revbenen fick jag fria till min kära granne så hon är snäll och hämtar Robin på dagis idag och tar hand om honom tills Paul kommer hem från jobb. Jag är så glad över att ha snälla grannar som man kommer bra överrens med!

Imorgon har jag en morgontur på jobb. Robin ska fotograferas på dagis och på kvällen är det föräldrarmöte. 

Håller på att läsa en bok som det står en massa bra grejer i, bla. står det att man inte ska glömma att tacka för allt man uppskattar så som ex. vänner och familj så att jag tänkte skriva en liten rad om det....här kommer det.
-Tack så mycket för att jag får vara en del av ert liv, för att ni accepterar mig som den jag är, för att ni ställer upp, lyssnar, ger goda råd, lyser upp min tillvaro och för att ni överhuvudtaget står ut med mig haha.
I boken står det att man inte alltid visar sin tacksamhet vilket jag tycker stämmer riktigt bra men tro mig jag är tacksam..tacksam så in i bomben över otroligt mycket! För livet, att jag är den jag är, att jag träffade Paul, att Robin blev till, min familj, mina vänner...ja för allt och alla som har haft någon som helst inverkan på mig! Tack så mycket! Vad seriöst det blev..men det är nyttigt :) Nu ska jag fixa till en macka åt Robin!
- Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mimi

vad fin din blogg blev, gjort det själv? :D

2008-10-15 @ 18:10:11
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0