Väla.

Drack kaffe med grannarna i förmiddags och bestämde med Sofie att vi skulle ut på väla en runda och så blev det. Fick handlat lite kläder till Jennys bebbe det blev ett par fräcka jeans, ett par joggingbyxor, en tröja och en body. Shit vad man blir sugen på bebis när man går runt där bland alla bebis kläder :) tycker dock att det är roligare att handla till flickor så Madde.....jag hoppas att du får en flicka (rent egoistiskt) nä! skämtosido, huvudsaken är att bebisen är frisk så det spelar ingen roll om det blir en flicka eller pojke. När jag gick där bland bebiskläderna kändes det som om det var evigheter sedan Robin var en liten bebbe :) Tänk att min lilla kille snart blir 4 år, herregud vad tiden har gått snabbt! Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren innan mina killar kommer hem. Ikväll blir det bara mys i soffan. - Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0