Äntligen fredag och helg!


Vaknade
imorse och då slog det mig att jag skulle vara hundvakt idag.
Cykla och handlade bullar och pålägg  och stack upp till Ida för att hämta doggyn.
Fattar inte hur det kan vara ett sån't tryck i så små hundar som honom, jäklar vad dom kan bjebba!
Gick ner så han fick kissa sen placerade jag honom i min cykelkorg och cykla hem, smidigt och bra.
Robin och Armani har lekt och busat så jag har en jäkla huvudvärk nu men det ser ut som dom har kul båda två :)

Idag kommer Paul hem!
Robin kommer att bli helt överlycklig när han får se honom och jag kommer att sova gott om nätterna igen.
Vet inte när han kommer men jag hoppas att han kommer i skaplig tid så att jag hinner iväg och klippa mig.
Skulle varit skönt om han hann iväg och handla virke till den nya trädgården också så att det händer något på den fronten.

Imorgon ska vi på bröllop.
Madde ska gifta sig med sin Petr :)
Robin ska sova hos mormor imorgon så vi är barnlediga men vi har fortfarande inte bestämt oss för vad vi ska göra...
Nä, nu ska jag se till att det blir lite tvättat och städat här hemma - Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0