fortfarande fredag..

och jag är vansinnig!
Cyklade och lämnade hjärtat hos mormor och passade på att handla lite på vägen hem.
På vägen hem träffade jag min "pappa" och den dumma jävlen trodde på fullaste allvar att jag tänkte prata med han! HA - dra åt helvete ditt fanskap!
Har det inte passat innan gör det definitivt inte det nu heller.
Har klarat mig bra utan dig och du ska inte tro att det går att komma krypande med svansen mellan benen och att allt ska bli bra bara för att du vill det, ICKE!

Har målat staket som bara den med grannarna ikväll.
Robin bestämde sig för att han ville sova hos mormor så vi är barnlediga inatt och det är ju inte helt fel när man har gott vin att dricka i lugn och ro och bara ta det lugnt :)
Lillhjärtat ringde innan ikväll och skulle säga god natt och sa:
- God natt mamma I love you baby....snipp..snapp...slut
Haha han är bara för go´!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0