Fredag igen!

Vaknade tidigt idag så jag och Robin har legat och gosat i soffan och tittat på bumbibjörnarna!
Har varit ute och målat sidorna på staketpinnarna nu också så nu är dom klara att sättas upp när Paul kommer hem.
Blev aldrig färdig med att sätta upp dem nya gardinerna igår så jag ska försöka se till att det blir gjort idag.
Mormor kommer och hämtar Robin i eftermiddag och ska ha honom några timmar så att vi kan fixa med staketet.

Det kryper i hela kroppen på mig, har bara jobbat 5 dagar denna månaden....fan vad jag hatar detta jävla systemet inom vården!!! , är så himla trött på det så jag kan spy!
Jag blir tokig om jag inte får jobba!
Så jäkla sorligt att det fortfarande utbildas jätte mycket usk när det knappt finns några jobb.
I Danmark finns det gott om jobb OM man förstår vad dom säger.
Jag förstår verkligen inte mig på danska, låter som om dom stoppat in näven i munnen när dom pratar!
När man jobbar inom vården är komunikationen A och O så det blir inget jobb i Danmark för min del.
Nä, nog om detta skitet nu ska jag hoppa in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0