Helgen

Paul ringde i fredags och sa att han skulle bli sen så jag kastade mig på luren och ringde frissan, som tur var hade hon tid åt både mig och Robin.
Det var Robins första klippning hos frissan men han satt som en liten ängel när hon klippte och rakade honom.

Vi var ju på bröllop i lördags och det var fint och trevligt!
Tur med vädret hade dem också för när vi kom ut från rådhuset
sken solen och var så varmt att man kunde tro att det var sommar.
Därefter åkte vi hem till brudparet och käkade och drack gott.
Buketten kastades och gissa vem som fångade den om inte jag!
Nu står den snyggt och prydligt på mitt köksbord och ser fin ut :)
Eftersom vi hade barnvakt bestämde vi oss för att fortsätta parta och det gjorde vi.
Syrran kom och sen stack vi vidare hem till några vänner.
Vad vi skulle ut och göra när vi hade kul hemma förstår jag inte för när vi kom ut var det skit trist!

I söndags var vi bara hemma, hade det mysigt och käkade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0