Mörkt och kallt

Det är jobbigare att komma upp på morgonen nu...så jäkla mörkt ute och kallt i rummet när man vaknar.  Jobbade kväll igår och det var riktigt skönt, känns som det var evigheter sedan jag jobbade sist...
Har ont i axlarna och nacken men det är självförvållat...frös som en tok i förrgår när vi fixade staketet men tog inte på mig mer för det...DUMT. Skulle varit föräldrarmöte ikväll egentligen men det visade sig att för få föräldrar kunde komma så mötet blev framskjutet...retligt som attans! Vill till ikea men Paul är i Lund och jobbar denna veckan så jag får nog be min svärmor att köra mig dit i morgon så jag kan handla lite. Ska lämna lillkillen nu, sen vet jag inte vad jag ska hitta på...FAN vad jag hatar att vara timanställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0