- Friday -


Har tvättat och städat undan här hemma, skulle egentligen behöva putsa fönsterna men det är inte min starka sida längre.
Snodde med mig en av mammas försterskrapor när jag flyttade hemifrån och den var kanon men min älskade sambo gjorde av med den och jag ljuger inte om vi har köpt 10 olika sedan dess men ingen är lika bra som morsans!
Har en snäll svärmor som brukar fixa det åt mig och det är hög tid att ringa henne :)

Har fixat i trädgården idag igen, fick ta hjälp av min mosters man med att dra upp den sista jäkla busken, FAN vad den satt!
Min yngsta syster Johanna blir 16 på söndag så imorgon ska vi hem till morsan och fira henne.
Imorgon kväll ska jag, Paul, Maggan ( grannen ) och hennes dotter gå och se Magnus Betnér på konserthuset och det ska bli så jäkla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0