Efterlyser den skjortan som KUNDE blivit min syrras!

Ullared igår ja, köpte bara två tröjor och lite underkläder till mig själv tyckte det fanns mest skit.
Gardiner däremot köptes det en hel del av :)
Robin fick en jacka, några par byxor, tröjor, leksaker, tavlor och ett fodrat regnställ.
Det hände en ganska kul grej på Gekås också...min syrra spanade in en skjorta som satt på en skyltdocka men kunde inte hitta skjortan i något av klädställen..då gick där passande nog förbi ett biträde...tyvärr var dom slutsålda men hon gick med på att ta ner dockan så att vi kunde kolla storleken.
Efter många omochmen och en av dockans armar bröts fick vi av skjortan.
Till min systers lycka var den storleken hon skulle ha så hon blev skitglad!
Några timmar senare när vi skulle ut och ta en rökpaus stod vi vid hennes kundvagn och glad som hon var för att den satt bra skulle hon av någon anlednig ta upp den....TRODDE HON JA!
Någon annan hade tydligen velat ha skjortan lika mycket som henne för den var borta!
Ni skulle sett hennes min...
SOM jag skrattade :)

Har precis duschat och sett till Robin är i bingen så nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på en film.

Truddelutten som Isak från idol sjöng har bosasatt sig i mitt hué ...jag hoppas att det låter lika bra när man får höra honom nästa gång, fick gåshud när han sjöng och han är lätt en av mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Sanne

HaHA ja den jävla skjortan , va inte meningen att någon skulle ha den tydligen haha Förutom den som snodde möget ;(

2008-09-24 @ 22:32:29
URL: http://sannuznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0